Dag 1 in Namibie - Reisverslag uit Vlessart, België van Ann Block - WaarBenJij.nu Dag 1 in Namibie - Reisverslag uit Vlessart, België van Ann Block - WaarBenJij.nu

Dag 1 in Namibie

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Ann

18 September 2018 | België, Vlessart

Na een verrassend vlotte nachtvlucht met een low cost luchtvaartmaatschappij, met name Eurowings, waar we zelfs een paar uur hebben kunnen slapen, zijn we deze morgen aangekomen op de internationale luchthaven van Windhoek. Een groot verschil met de luchthaven van München waar we gisterenavond een uurtje vertoefden in transit. Een student stond daar op ons te wachten om ons naar onze gids en mede-reizigers te brengen. Na een korte kennismaking stappen we in ons jeepbusje richting Sesriem. Een tocht over eerst een asfaltbaan (die tot in Kaapstad gaat) gedurende een uur en nadien over steeds hobbeliger wordende pistes en dit gedurende drie uur. We hebben apen, wilde zwijnen, antiloopachtigen en heel grote insecten gezien. Intussen zijn we in de Namibwoestijn aangekomen en logeren in een prachtige lodge.

• 19 September 2018 - 05:30

Carolien:

Oh wat leuk, jullie reis is goed gestart. Tevreden reizigers op Eurowings, goed om te weten :-). Ben benieuwd om jullie reisverhaal te volgen en als het lukt ook al wat foto's te zien. Pas op met de wilde apen, die kunnen wel heel dicht bij komen. Geniet ervan, wij genieten mee van op afstand !